نوای پائیز

نوای پائیز

تمامی نوشته های این وبگاه
دلنوشته های شخصی بنده هستن که با تاریخ و زمان دقیق نگارش تقدیم حضورتون میشه

منوی بلاگ
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان
جمعه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۴۸ ب.ظ

خواب و خیال ...

 
 
چشم من رهگذر است 
 
رهسپاره جاده خاکی و نمناک دلی بارانی 
 
دل من در گذر خاطره های خالی
 
زد سپیده به سرم خواب نیامد گل من 
 
تا بکی بی خبر از صبح ،دلم بیداری 
 
تا کجا باید ازین دشت جنون 
 
خیزم و خیره به فردا باشم 
 
تا کدامین فردا 
 
چهره از ماه رخش بنماید 
 
پرده هارا بزند از رخسار 
 
خنده هایش گل قالی باشد  
 
باز هم مانده دلم برلب ان حوض خیال 
 
تکیه بر بخت سپیداری مست 
 
باز هم صبح سپید 
 
منو رویا و پریشان حالی 
 
منو بخت و دلو چشم 
 
و خیالی که هنوزم خواب است 
 
 
94/11/21
07:15

نظرات  (۱)

باشد بنای خیری...!
پاسخ:
سپاس از حضورتون 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی